Formularz wpłaty za aktywację pakietu publikacji PPM za pomocą serwisu płatności internetowych AllPay.pl 

Aby zgłosić aktywację należy wybrać sposób płatności, wpisać swoje dane personalne (dla zdefiniowania płatności w serwisie AllPay.pl) oraz przejść do serwisu AllPay.pl za pomocą przycisku "Wpłata za pomocą serwisu AllPay.pl" (zgłoszenie aktywacji bez wpłaty będzie ignorowane)

Aktywowane publikacje: - proszę wpisać wersję aktywowanych publikacji np. PM 2.06 ST + PE
Kwota opłaty za  aktywację:
Sposób płatności: - proszę wybrać sposób płatności
Adres e-mail: (identyfikator)
Imię:
Nazwisko:
Ulica:
Numer domu:
Numer mieszkania:
Miejscowość:
Kod pocztowy:

Wciśnięcie przycisku "Wpłata za za pomocą serwisu AllPay" spowoduje przejście do serwisu AllPay.pl i uruchomienie procedury wpłaty. Po przejściu do serwisu AllPay proszę postępować zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Po otrzymaniu wpłaty na konto przesłane zostanie na Państwa e-mail hasło.

 

Regulamin korzystania z serwisu AllPay.pl

Serwis AllPay.pl dokonuje autoryzacji następujących systemów kart płatniczych: Visa, MasterCard/EuroCard (za wyjątkiem systemu Maestro), JCB, Dinners Club, Polcard (za wyjątkiem Polcard Bis) oraz Dinners Club,  karty wirtualne (wydawanych przez banki tylko do transakcji internetowych). 

Uwaga! 

W przypadku dokonania płatności i zgłoszenia późniejszej rezygnacji z transakcji wpłacającemu zostanie zwrócona kwota zmniejszona o opłaty serwisu za pomocą którego opłata została wniesiona.

Aktualizacja strony: 03-07-2012
  

Serwis P.U.H. "sofTdis "


   

 

 Poczta e-mail: Aby wysłać pocztę e-mail proszę kliknąć na ikonę poczty